Egyszeregy

A szabadságharcos nép

2013. május 12. - bergerdaniel

A fülkeforradalom után újabb, remélhetőleg az ellenzék soraiban (is) közröhejjé vagy mémmé válót, de talán ezek nélkül is maradandót bírt mondani Orbán Viktor a SIC Nocítias portugál hírtelevíziónak.

Ezt az interjút tegnap este adta le a luzitán tévé, ma és holnap este megismétlik majd. Orbán ebben az interjúban azt mondta, hogy mi, magyarok szabadságharcosok, hazafiak vagyunk. Az EU pedig család-és vallásellenes, a magyar nép tehát az ilyen szemét, zsarnok intézmény(ek) ellen harcol most és mindörökké. Ez nyilván jólesik az egyszeri bloggernek, újságírónak, polgárnak, melósnak, vagyis mindenkinek, de nézzünk már be egy kicsit mögé, hogy ki bírta ezt mondani, nochdazu ez mennyire hiteles éppen tőle.

Szabadságharcosnak számítana, aki szeretne megélni ebben az országban, biztosítani gyermeke jövőjét, még akkor is, ha a megélhetés a szarrá emelgetett adókkal, áfákkal, gyermekei jövőjének biztosítása az idióta hallgatói szerződések miatt (ez persze kiragadott példa, nem megy mindenki főiskolára, sőt...) egyre nehezebb, egy évvel a választások előtt lassan elviselhetetlen?

Hazafi ezek szerint az, aki nagyon magasról szarik a politikára, még akkor is, ha azt minden eszközzel próbálják lenyomni a torkukon, valamint nem átallanak (egyébként éppen az állampolgárok adójából) öntömjénező prospektusokat küldözgetni?

Röhejesnek érezzük továbbá, hogy Orbán a keresztényi értékekre hivatkozik abban az országban, amit most éppen ők osztogatnak széjjel mindenféle mondvacsinált törvényt farigcsálva - az persze igaz, hogy felebarátaiknak osztogatnak éppen most is - valamint ahol az egyik legjelentősebb kormánypart-tag egy Hitgyülinek ingyen és bérmentve 99 évre odaad egy iskolát, vagyis közintézményt. Halkan kérdezzük, ugye a szcientológia vagy más, a normális emberek értékrendje szerint veszélyes business-egyházak nem kapnak sorban ilyesmiket, ugye nem...?

Maradjunk Lázárnál: mégis milyen kormány hagyja, hogy egyik államtitkára boszorkányüldözést hajtson végre a dohányosok ellen? Ne menjünk most bele egészségügyi kérdésekbe, tudjuk, hogy Nyugaton ugyanez van - de mi középen vagyunk, az úristenét már! Egyetlen népnek, de különösen a magyarnak nem lehet egyik napról a másikra azt mondani, hogy basszátok meg, én be fogom tiltani a dohányzást, majd a párt nem hivatalos hetilapjában a seggét ezért még fényesre is nyalni. Az már külön vicc, hogy a kisebbik kormánypárt szóvivője lenyilatkozza nagy nyilvánosság előtt, hogy ők ezzel nem foglalkoznak, mert "senki nem dohányzik" a pártban...

Napokig, hosszú oldalakon át lehetne sorolni, de minek. Kiragadott példák, egy kiragadott népnek, akik leszarják, csak legyen meg a betevő Éjjel-nappal Budapest. Sírni mindenki tud, dübörög a facebook-politika, de az ellenzéki sajtón kívül senki, még az elvileg Orbán egyetlen komolyan vehetői jövő évi ellenfelei sem csinálnak az égvilágon semmit. A szabadságharc Orbánnak egy dolgot jelenthet: hogy mindenki kussol, és tapsol, mert látá, hogy ez jó. Pedig egy faszt.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszeregypol.blog.hu/api/trackback/id/tr505296649

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A szabadságharcos nép 2013.05.13. 14:39:01

Orbán ebben az interjúban azt mondta, hogy mi, magyarok szabadságharcosok, hazafiak vagyunk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spinat 2013.05.13. 15:17:23

Szorgos népünk gyözni fog!

sárkányfő 2013.05.13. 15:41:16

Az EU se nem családellenes, se nem vallásellenes. Orbán hazugságainak nincs határa.

Mellesleg: A trafikmaffia-botrány elért személyesen Orbánig. A feleség üzlettársát is kitömték trafikkal (meg földekkel is):
www.origo.hu/itthon/20130513-felcsuton-a-foldberletpalyazaton-nyertes-csalade-lesz-a-trafik.html

Sokat fogjuk még hallani Orbántól, hogy az EU sátánista, stb.: minél nagyobb lesz a trafikbotrány, annál több terelés kell a híveknek.

Sir Galahad 2013.05.13. 16:32:40

Bocsánat, de a szerző látta az interjút? Bírja a portugál nyelvet? Erősen csodálkoznék ugyanis, ha Orbán (akitől azért persze, mint minden más politikustól, hangzanak el néha teátrális mondatok), azt nyilatkozta volna, hogy "Az EU pedig család-és vallásellenes, a magyar nép tehát az ilyen szemét, zsarnok intézmény(ek) ellen harcol most és mindörökké."

blah 2013.05.13. 16:39:37

ha a magyar szabadságharcos nép volna akkor nem fért volna be viktor a stúdióba a seggéből kilógó lámpavas miatt

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.13. 16:43:05

@Sir Galahad: arra célzol, hogy egy index címlapos bérblogban már megint hazudnak????

az lehetetlen, hiszen itt mindig csak az igasság hangzik el!
aki pedig ebben (meg a tudományban) kételkedik az egy troll!!!

Szociknak vége 2013.05.13. 16:43:38

A portugál TV vajon minek adja ezt le 3x? Csak nem a portugálok is utálják az EU-t mint a szart?

Fejesrob 2013.05.13. 16:51:39

Egyetértek. Nem kellene lefeküdni ennyire sem a zsidóknak, sem az EU-nak amennyire Orbán teszi. 30 ezer cigány boxra tanítása pedig kifejezetten gáz. A cigány csak boxtól nyugszik le, focitól nem?

Ha ilyet akarok, akkor nyilván valami balliberális kormányra szavazok.

_most_ 2013.05.13. 17:23:58

@MetroGoldwinMayer: szerintem azért adja le háromszor a portugál tévé az interjút, mert egyrészt szeretnek nevetni, másrészt ez elég jó reklám a portugál politikusoknak, hisz Orbánhoz képest nem nehéz jó színben feltüntetni magukat, nemsokára Európa szerte Orbánnal fogják ijesztegetni választókat :D

nusica 2013.05.13. 17:35:40

@blah: na látod, pont ezért a stílusért veszítetek még jópár ciklust.

pástétom 2013.05.13. 17:36:04

Orbán V. talán hiányzott az iskolapadból történelemórán, mikor a felvilágosodás koráról volt szó. Talán így utólag fel kéne világosítani Orbánt, hogy ez már nem a középkor. Ez a szekularizált, polgári XXI. század.

nusica 2013.05.13. 17:41:24

@pástétom: ennek megfelelően kellene viselkednetek, de ti leragadtatok a párizsi nyaktilóknál.

nusica 2013.05.13. 17:44:01

@sárkányfő: Orbánné üzlettársa szocialista? Megleptél.

Szociknak vége 2013.05.13. 18:03:45

@_most_: Egyelőe viszont minden európai vezető örülne ha olyan népszerü lenne mint Orbán.

DezInf 2013.05.13. 18:08:06

@nusica:

Mizu kismuslinca?
Szövegértelmezési gondjaid vannak?
( a fideszesek nem szocik, hanem komcsik, régi párttitkárok és famíliái ..... persze ezt te is jól tudod )

Nem mentegetem a cocikat, mert azok is mehetnek a levesbe a narancsbolsikkal. ( narancsbolsi- fidesz, csak neked,csak most... )

_most_ 2013.05.13. 19:12:53

@MetroGoldwinMayer: egyértelmű, hogy mindenki szeretne olyan népszerű lenni, mint Orbán, de ilyen fokú népszerűség csak az igazán nagy embereknek adatik meg, talán csak Justin Bieber népszerűbb Orbánnál :D

Makkasz 2013.05.13. 19:19:52

KDNP-t nem érdeklik a vak komondorok meg a családon belüli erőszak, mert sem kommondoruk nincs, sem nem erőszakoskodnak családon belül, sem háztartáson belül.
Nem érdekli őket a cigányírtás, mert ők nem cigányok és nem írtók.

Lázár dehogy harcol a dohányosok ellen, mert:
- fagyit árulhatnak dohányboltban (ifjúság beetetése),
- nincs ingyen rehab,
- nincs rehab idejére betegszabadság vagy rész betegszabadság,
- nincs folyamatos dohányzásellenes kampány a köztévén,
- mert képviselők megszegik a dohányzásellenes szabályokat,
- mert nem csökkenttetik a gyártókkal a károsanyagtartalmat, a méretet és a választékot,
- mert nincs TB támogatott leszoktató gyógyszer,
- mert tiltják az e-cigit.

Csak azért írom, mert a lopáson túl az is nyílvánvaló, hogy függőktől akar pénztszivattyúzni ez a suttyó paraszt Lázár.

Csk Ildikó 2013.05.13. 19:56:09

Szabadságharcos nép? Nagyon nehéz bármi érvet felhozni, hogy miért is nem a diktatúrára szomjazó fél ázsiai népség a magyar. A töredékét sem lehetne végigcsinálni egy svéddel, annak, ami itt folyik.

ójjjajjjak 2013.05.13. 20:18:14

@Balgamari: Igazad van.
A neten és az életben belefutok hőzöngőkbe, de a hírekből pedig azt hallom, hogy az ország többsége mégis orbáncra szavazna.
Lehet, hogy a hírek hazudnak? Lehet, hogy tényleg a többség egy buta, vak, süket pojáca, akivel bármit meg lehet tenni?
2014-et még kivárom, de ha akkor is orbánc nyer, (és nem zárják le a határokat), akkor itt hagyom ezt a szar országot. Mert akkor itt narancskommunizmus lesz a javából, amiből én nem kérek.
Lázár János meg haljon meg! (Lehet feljelenteni, Jani köcsög!)

vajdasagi 2013.05.13. 20:23:15

@_most_: Nem rossz a Justin Bieber-es érv sem. De én tudok még jobbat: a Putyin is legalább olyan népszerű a saját hazájában, mint Orbán Viktor minálunk (pláne ha lovagol, vagy harci sportot gyakorol.) De lehet, hogy a Gadhafi - amíg hatalmon volt - még népszerűbb volt. Tehát az nem érv, hogy ha valahol népszerű a miniszterelnök, akkor ott biztosan eljön majd a Kánaán. Én erősen óvakodnék a hamis prófétáktól... A balga nép meg csak sokára jön rá, hogy a szakadékba vezetik.

ob.szerver 2013.05.13. 20:24:33

Remélhetőleg az interjú alatt végig futott a képernyőn a felirat: Ne arra figyeljenek, amit mondok.

Kis segítségként a portugál nézőknek, hogy a helyiértékén súlyozhassák az elhangzottakat.

fehérfarkas 2013.05.13. 21:05:26

"Az EU pedig család-és vallásellenes, a magyar nép tehát az ilyen szemét, zsarnok intézmény(ek) ellen harcol most és mindörökké."

Ez így van. Vagy talán az EU támogatja a politikusok és klientúrájuk családját trafikkoncesszióval, Közgép megrendelésekkel, túlszámlázott kamutanulmányok megrendelésével, tanácsódi posztokkal?
Ha jól tudom több EU-s diplomata is lemondani kényszerült, amikor kiderült, hogy valamelyik családtagját az adófizetők pénzéből foglalkoztatta. Vagyis az EU-ban még a saját családjukat sem támogatják a politikusok, még a saját családjuknak is ellenségük. Nemhogy a többi családnak.
:D :D :D

Tehát Orbán Viktor nem hazudott, hanem igazat mondott, csak éppen fideszül kell értelmezni a dolgokat, és nem józan ésszel :)

ob.szerver 2013.05.13. 21:07:23

@vajdasagi:

"Putyin is legalább olyan népszerű a saját hazájában, mint Orbán Viktor..."

Van egy nagy különbség. Putyin alatt jelentősen emelkedtek az olajárak, amely érezhető gazdagodást hozott az orosz társadalom egy részének, amit az orosz muzsik Putyinnak tulajdonít.

Ezzel szemben az orbán-simicska rezsim a legcsekélyebb eredményt sem tudja felmutatni 3 év alatt, ellenkezőleg, kiüresítették a demokráciát, lejtőre küldték a gazdaságot, növelték a nyomort és európai páriává tették Magyarországot.

Egy ilyen ostoba, provinciális, introvertált népnek még kenyér sem kell. Elegendő szabaccságharcos, nemzetieskedő cirkusz.

Szociknak vége 2013.05.13. 21:07:56

@vajdasagi: És arról is hallottál hogy Moszkvában magasabb az átlagfizetés mint Budapesten? Csak ők a béka segge alól indultak Putyinnal.

Szociknak vége 2013.05.13. 21:08:49

@ob.szerver: Nyugodtan elmehetsz a picsába.
süti beállítások módosítása